Tuesday, February 22, 2005

Het verre Oplossen van het Probleem

Dit project ik waarben ingescheept op heeft vele ervaringen verstrekt geen die ik oorspronkelijk zou voorzien hebben. In de loop van de laatste twee dagen heb ik een probleem met deze plaats identificeren en kunnen bevestigen alhoewel ik niet de kwestie op mijn eigen machine kon herhalen. In plaats daarvan, mijn vriend Logis van België, dat het probleem ervoer, en ik werkte de diagnose en de moeilijke situatie door te communiceren uit door posten en commentaren. Het was een echt opmerkelijke ervaring in verre samenwerking die door Internet mogelijk werd gemaakt.

Als teken van mijn appreciatie, eer ik het verzoek van Logis dat ik een post in het Nederlands schrijf. Ik leerde echt het geen Nederlands om dit te doen, maar in plaats daarvan geholpen van de diensten van Bablefish (u zou kunnen verkiezen om het zelfde te doen dit terug naar het Engels omzetten). Ik hoop de vertaling zijn verwachtingen voor vermaak ontmoet.

Ik bied opnieuw mijn oprechte dank aan Logis voor zijn onschatbare hulp aan. En dankzij iedereen anders wie binnen langs de manier wierp.

No comments: